Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 08:34 - 1-ви ДЕН
Автор: dosko Категория: Забавление   
Прочетен: 4014 Коментари: 0 Гласове:
0



1-ви Ден
25(Май или Юли) 2006година
Станахме в 7часа.
Някой би си помислил какво по дяволите правим будни в 7 сутринта лятно време?
Ами свъщност имаме традиция да ходим за топли банички сутринта(много готини мазни и с много сирене абе яки банички).Отплеснах се но все пак и те са част от историята.Ах как искам да има една сега да хапна и тогава да пиша.Пак са отплеснах.Ок обещавам (само 1) Край.
Та в 7часа имахме среща да ходим за банички.Аз, Пантата, Ненчо, Коцето, Иван(Чушката), Габриела, Вилина, Ирина, Цуца.
Много голям студ, щом Ненчо си даде якето на Габриела.
image
Много е смешна image image
Както и да е.Ненчо зъзнеше а тя беше смешна.Голяма дилема.
Та до 7 и полвина се събрахме всички и тръгнахме към баничките.
Това не е толкова важно.
На връщане решихме че е хубаво време за разходка към гребната база.Габриела, Ненчо и Чушката са напраиха и останаха в махалата.Аз, Пантата, Коцето, Ирина, Вилина(Вожда по прякор) и Цуца(Пуканаката) тръгнахме към гребната база.
До хирургиите си направихме по няколко снимки image
image
Ирина и Панта
image
Аз
image
Чичо Стефчо който ни подвикна от горе който снимахме за спомен image
Продължихме да вървим през гората.Оставиха ме аз да водя.Прекарах ги през най-големите гори.Естествено с Пантата си праиме тъшак че в дупките има змии.Голямо шоу си праихме.
След като излезнахме на гребната се запътихме към моста.
На самият мост отново си направихме няколко снимки image
image
Ирина, Цуца и Вилина гледат водата.Всъщност не искаха да ги снимаме image
image
Аз и Коцето се смейм на нещо.
image
Отново ни обръщат гръб.Става им навик.
На слизане от моста също направихме по няколко снимки image
image
Цялата банда без Коцето който е зад апарата(телефона)
image
Много лош това ни се иска а то е забранено image:(" />
image
Глупави правила.Но важни.
По пътя за другия мост си лафихме.Ние с пантата си пеехме ""Когато застанем задружно сега, ние образуваме Китайската стена.Никой неможе лесно да премине затова че оствини.И така неусетно стигнахме до края на гребната кадето се чуваха само жабешки крясъци.Не мина без да се базикаме с жабата(много негови роднини бяха убити от суровите условия ""Лека им смърт"")
Та след като стигнахме разклона отново аз взех инициативата да водя.
Няколко снимки преди да тръгне по-дългия път image
image
Коцето се проявя като добър фотограф.
image
Трима войводи image Както следва Пантата, Аз и Коцето.Наредени като аптекарски шишета image
image
Цуца, Вилина и Ирина.Е те неса наредени така image [edit by Panta->По-скоро като среден пръст image ]До днес не знаят че ги прекарах по-дългия път.Ем вече знаете.... image
Минахме през сополивата ливада.Наричат е така заради множеството кондоми по нея.Ние преброихме само 12.Но все пак казват че има още.
Излезмахме отоно на пътя на около 300-400метра от самият мост.Слезнахме по-една пътечка (утре ще разберем че там е вира наречен ""МИПА").Направихме 2 снимики.
image
Ирина гледа с интерес водата и падналото дърво.Няма си и на идея че утре на 1метър след дървото ще правим скокове.
image
Цуца.Поза тип:Сера в селски кенеф.Няма да повярвате но на 2метра от дървото имаше едно гомно.Явно някой не само е седял в такава поза.Заради тази причина и ние си тръгнахме без да правим други снимки на това място image
Изкачихме стръмната пътека и отново излязохме на пътя.
След малко вървене намерихме мак.
image
Репликата на Пантата беше:""Ако пушех стях дате изпуша!!""
И аз си намерих един мак и стана една невероятно култува снимка:
image
Невероятна снимка.
Походихме още малко и ето ни на моста.
Лошото беше че вече тръпката да ходиш по-моста я нямаше тъй като дъските бяха сменени.
image
Гледам дали се е покачило нивото на водата image
Другите се запътиха под моста.Ирина видя топка и слезна първа image
image
Ето я под моста image
image
Аз, Цуца и Ирина с топката
Слезнах и аз за да взема топката.Страикерка но небеше спукана.Можеше да се вземе за махалата image
image
Ето ме и мен с топката.Сега като я гледам мисля че неси е заслужавало да се зима.
image
Ирина на пътеката щастлива от намереното image
Та след като се качих се ядосах защо много ми се влизаше във водата но само Ирина искаше да влезне само ако аз съм влезнел първи image
Изтрелях топката от моста.Всички ме гледаха като гръмнати.
Слезнахме долу докато се обедя да влезна да я взема беше малко след завоя.
Реших се влезнах.Бррр много студена вода.Но за около 1-2мин се климатизирах.
image
Почти прекосил реката.Оправям си панталонките.
image
На самият бряг.Много кално беше.
image
Ирина ме гледа с почуда image
image
Пристръшиха се и влезнаха.Много викове, че била студена водата.Но после и те свикнаха.
image
Обща снимка преди да идем да търсум топка.Надеждата умира последна.
image
Докато търсихме топката Пантата реши че трябва да снима това за спомен.Хубави обувки бяха но един хубав лятен мач отидоха в казана image
image
Вилина стоеше без участно.Гледаше как ние ходим по поречието на реката.
image
Дойде време и да се връщаме.Намерихме няколко гуми и нищо друго.Топката отплава.Жалко
image
Преди да излезнем се опитвам да бутна Ирина във водата.Не успях.(На другия ден я бутнах image )
Излезнахме от водата.Бррр вътре е по-топло.Сложих си чорапите в джобовете.А Ирина и Цуца започнаха да си търсят чехлите.
image
Мръсни крака.Каде ли им са чехлите image
image
Цуца си намери обувките.Но каде ли са чехлите на Ирина image
Коцето ме дръпна на страна и ми каза че им бил скрил чехлите под пясъка.Качихме се на моста докато Ирина и Цуца търсиха чехлите.Накрая коцето им каза каде ги е скрил.Едва не го убиха.Почнаха да викат.Много шоу стана.Както и да е Коцето остана цял, а те бяха със кални чехли.Дилема.След като всички се качихме на моста някой предложи брилянтната идея да легнем на него.Слънцето го беше напекло.
image
Като котка на слънце.Направо убит след ходенето в реката.
image
Китайската стена на моста.
image
Друго си е да легнеш на корем.Възглавницата не е толкова мека image
image
Коцето за първи път да се прояви като лош фотограф.Но кво да се прави.Много масивни хора, трудно се побираме в обектива image
image
Ето и една сника.Кой седнал кой легнал преди да тръгнем отново към махалата image
image
Снимка на геройте от Дермянката за първия ден image
image
Позират за последната снимка от Първия ден на Дермянката.
Невероятно приключение завършено с обещание утре пак.По пътя за към нас всеки разказваше за вълнуващото приключение.Аз бях най-щастлив защото утре си бяхме обещали по 1баня.


Тагове:   река,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dosko
Категория: Забавление
Прочетен: 43624
Постинги: 12
Коментари: 19
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол